Странните неща 2

Няколко интересни наблюдения за живота в Северна Ирландия. Решихме с Роската да напишем списъци независимо един от друг. Току-що прочетох какво е написал той (аз вече бях направила моя списък). Интересно…



1. Не разчитайте на английска точност тук. Рейсът НИКОГА не идва навреме.  А понякога дори и не спира на спирката, на която чакаш.
2. Облаците се движат страшно бързо… Времето се сменя през 5 минути. Буквално.
3. Типичен обяд е сандвич с чипс и кола, може и нудли или боб на филийка.
4. И тук шофират като идиоти.
5. Ако погледнеш човек, с който се разминаваш на улицата, той/тя ти кимва/усмихва/те поздравява. Но не и в по-големите градове. Там никой не ти обръща внимание :)
6. Има повече църкви от което и да е друго място. Методистка, презвитерианска, лутеранска, католическа, баптистска, адвентистка....
7. Има палми, представете си! Пред някои къщи има засадени палми, като сами можете да си представите, че не изглеждат много на място :)
8. Никога през живота си не съм виждала толкова нюанси на зеленото… Наричат Ирландия страната с 40-те нюанса на зеленото и имат право.
9. Жените тук не знаят как да се обличат. И аз не съм най-елгантният елемент, но в сравнение с жените тук съм направо госпожа Стил.
10. Всички тук казват „sorry” наляво и надясно. Ако леко те докоснат в магазина - „sorry”. Ако ти застанат на пътя без да искат - „sorry”. Ако те погледнат за малко по-дълго - „sorry”.
11. Това беше. Sorry.

Коментари

Популярни публикации