Гол-Фар?

От известно време се канех да си обръсна главата. Последните няколко месеца дори се замислих да си купя специална самобръсначка за глава.

Все не можех да оправдая средствата за нещо, което може и да не се наканя да използвам и затова постоянно отлагах бръсненето на темето. Вчера обаче, доста ефективно ме облъчиха в магазина да си купя новата супер-дупер ултра остра самобръсначка на Жилет с 1000 ножчета и какво ли още не. И така датата беше насрочена и темето щеше да ходи голо.

Въпреки всичко страха е голям. До последно ръката ми трепереше, но след като теглих първия тегел... ами да кажем, че нямаше как да спра :)

И така. Сега съм кубе, кабриолет, гол фар, пъпеш, по-висок от косата ми, фоликулярно ограничен и така нататък.

По този повод събирам всякакви епитети, описващи новата ми блестяща същност.

Коментари

  1. > > > По този повод събирам всякакви епитети, описващи новата ми блестяща същност.

    + яйце ? :)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, давай още! Може и цели вицове фрази... каквото се сетиш.

    Например вече комарите ще избягват да ми кацат на главата, защото е толкова хлъзгаво, че ще се разчекват.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации