Keeping an eye on the world going by my window...

Ааах! Средата на седмицата и аз тролствам вкъщи. Имам ужасно много отпуска за взимане ... още около 12 дена, от които мога да си прехвърля само 5 за догодина. И така не ми остава нищо друго освен да се поглезя малко.


Днес съм отпуска. Което значи, че ще прекарам по-голямата част от деня в леглото и ще се търкалям. Честно казано и двамата с Мира имаме нужда, но само на мен ми остава отпуска...

Ще се опитам да започна някои книжки, които се опитвам да започна от доста време, ще поблогствам после ще излезнем и утре пак ще съм на работа.

След няколко дни пак. (около средата на Декември). После още полвин ден някъде към края и 5 дена между Коледа и Нова Година.

И така за догодина трябва да ми останат 35 дена отпуска. (седмица-две лятото, седмица зимата и останалото по ден-два тук и там)

Ъм, преди да се плеснете по челото и да си кажете "Леле, колко много", тези 35 дена са общо за цялата година т.е. заедно с национални празници и т.н. на които аз обикновено работя, но не отработвам после в Събота. Т.е. Като цяло е същото като в България. Там ми се полагаха 20-ина дена отпуска + 14 официални празника т.е. 34 почивни дни. Без да си прехвърлям от предишната година :)

Е, за хората в Израел е по-гадно, защото, до колкото си спомням там от работа дават 2 или 3 седмици почивка т.е. между 10 и 15 дена, плюс националните празници (струва ми се, че 9 дена бяха) това е 24 дена за цялата година или с 10 по-малко от колкото в България. Пък там работят и в Неделя :)

Но в момента това няма значение, защото си лежа и блогствам, а след малко ще продължа да чета.

Коментари

  1. Нали си имаш вече бас - захващай се здраво! И по-скоро да постнеш нещо, че да те чуем как се справяш :)
    (liort)

    ОтговорИзтриване
  2. а, днес е тотален мързел. От известно време си мечтая за това, а имам и няколко книги по верификация да зачеша... Едната съм я чел до някъде, другата е тотално нова, та имам какво да правя. За баса- сега тренирам Higher Ground :) за концерта, само че ние ще ходим на тукашния. Както и да е, баса е вечерно занимание, за след 19:00 :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации