Why do bands have bass players? To translate for the drummer



Да перефразирам Мира, I am now bassfull.
След като близо две години се канех да си купя хубава китара, накрая си купих бас.

Защо? Не е за да се науча да превеждам на барабаниста :)

Бях си харесал The Dot(Epiphone, за Gibson не съм достатъчно дОбър), която честно казано на снимка е асдки красива. На живо също, но на мен ми беше адски неудобна.
Просто като я хванах, имах чувството, че държа нещо много по-неудобно от пънкарската ми стара Кремона. Грифът беше неудобен а акустиката, която обещава полу-кухото тяло просто я нямяше.

Както и да е, отказах се от китара и се замислих за нещо друго. Чудех се дълго и накрая реших да е бас.

Търсенето беше дълго, но накрая си взех Yamaha.


Passive

Aggressive

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации