Дългото затишие

От доста време си мълча и не пиша нищо тук.

Причината е много проста. Чаках да ми мине словолипсата, която ме обземаше когато застанех срещу блога с идеята да напиша/разкажа за веселбата около пътуването към България за празниците.

Отне ми известно време да превъзмогна неудържимото желание да псувам като каруцар само при споменаването на авиокомпания, самолет или синоптик. Още ми е трудно. Все ми се иска (по стар балкански обичай) да поразсъждавам за техните роднини.

Та понеже още ми е трудно да говоря за това без да ругая, ще разкажа за моя любим белгийски колега.

Наскоро обсъждахме бири и естествено стигнахме и до Белгийските. Той реши да ми покаже кои бири се продават тук в магазините и отвори сайта на Теско. Та докато гледаше бирите го чух да казва :"Ah, ze BitBurger... you know in French, "Bit" means a mans ... well you know..."

Немците са странни хора ...

А как ли звучи на френски :"Искам 200 МегаБита трафик"....

Французите също са странни ...

Коментари

Популярни публикации