Живот като в сапунка (със съкращения, нямам нерви за грозните подробности)

- Рейналдо, Рейналдо, ще имаме дете, Рейналдо! О, Рейналдо, колко те обичам!

- Аз не съм Рейналдо, а злият му брат-близнак Реймундо! А ти не си бременна от него, а от чичото на мъжа на втората му братовчедка по майчина линия!

- Оооо, Рейналдо, защо ми причини това!!!

….

Така се чувствам тези дни – все едно сме част от нискобюджетна сапунка :) Всичко започна с невинното желание да си пуснем бърз интернет. Колко глупаво от наша страна…

Епизод 1

Пристигайки в Ирландия решихме, че едно от най-важните неща за нас е бързият и надежден интернет. Веднага след като получихме дебитна карта се абонирахме. След една седмица дойде кабелната телевизия. След още две седмици дойде телефонът. И тук е интересната част – същия ден трябваше да имаме и интернет. Да, ама не. Защото вместо да ни донесат рутера същите тези техници, които ни свързаха телефона (независимо, че са от тукашния БТК, а не от Sky), ние трябваше да чакаме рутера по пощата… Да, точно така!

( Rosskata : До тук с митовете за Кралската Поща и "Neither rain nor snow nor glo m of ni t"... )

Епизод 2

Оказа се, че рутерът отдавна е в пощата, откъдето уж се опитали да го доставят вкъщи, но нямало никой. И как става така? Аз съм си вкъщи по цяяял ден, няма къде да ходя. Аз се обадих на 27.09, а рутерът е седял в пощата от 13.09…. Добре де, като на се намерили никой защо не са оставили бележка да отидем да си го вземем??? Вместо Royal Mail – Royal FAIL!!! Обади се Роската да ни го доставят пак, че аз съм си вкъщи и т.н. и…. на 29.09 поради някаква причина вместо да ни го доставят го върнали на Sky, доставчика ни. Е, хора, подивяхме.

(Rosskata : Да, обадих им се и киснах сигурно около половин час на телефона докато обясня, че искам повторна доставка,че няма начин да са ни доставили пратка и да не сме я получили, защото вкъщи винаги има човек и т.н. и т.н.)

Епизод 3

Дори няма да ви описвам как всеки ден си говоря със Sky, като първо чакам 15 минути да ме свържат с customer support. И като всеки път обяснявам наново проблема си. ОК, оттам ми казаха, че пращат нов рутер, който ще пристигне „между 3 и 5 работни дни”. И зачакахме със затаен дъх. Минаха 5 работни дни – няма рутер, няма пощальон, няма нищо. Обадих се в Sky, поисках номера на пратката – оказа се, че този път са я пратили с куриерска фирма (и на тях мама им да …). За справка - вече сме 6 октомври.

Епизод 4

Обажда се Роската на куриерската фирма – къде ни е пратката? Ами ние сме я доставили на 1.10 на някой си V. Dobson. Виж ти, виж ти. Явно че освен че не могат да намерят един адрес не могат и да четат. В правилния бизнес са попаднали! И оттук се започна – потни ръце, нервност, мокри подмишници, прегракнал глас.

Епизод 5

Реших да изпратя писмено оплакване на куриерската фирма, в което им казах, че обмислям да ги съдя (да бе…), защото имам пропуснати ползи (истина). Може би 5 минути след това ми се обажда тяхна служителка (оказа се, че първо се е обадила на Роската и той й е дал телефона), която ми казва – шофьорът е доставил пратката до вратата и сега е пред вратата. Аз й казвам: „Сега ако слезна долу ще намеря пратката пред вратата ми?” „Да, точно”, казва служителката с ужасен акцент и дъвка в устата. Аз обаче вече си знам урока – искам й името и телефона. ОК, слизам долу, въртя се като обран циганин – пратка няма. Изскочиха ми жилите на врата от яд – взех стълбите до 3 етаж за 10 секунди. Веднага й се обадих и й казах, че няма пратка и че си искам рутера. Попитах я как може да оставят пратката пред вратата, след като тя трябва да се получи срещу подпис. Разпитвах я, въртях я на шиш, обяснявах й колко са в грешка, как така не могат една пратка да доставят, как може да я доставят на друго име и лице и т.н. И накрая, след като и тя започна да се нервира се изпусна, че V. Dobson всъщност е шофьора и че той се бил разписал…. Е, как стават тези неща? В бяла страна?

Епизод 6

Та тази служителка ми казва, да се обърна към Sky. Аз й казвам, че оттам ми казаха да говоря с куриерската фирма… омагьосан кръг. Накрая тя ми вика, че няма какво повече да направи за мен, аз й казах, че очевидно е така и че тя не си разбира от работата и затворих. Обадих се на Sky. Държаха ме на изчакване само 7 минути (обикновено са 15). Обади се мъж, на когото започнах да обяснявам всичко отначало, но този път пуснах и тежката артилерия – как губя време и пари, как плащам за нещо, което не ползвам, как така 2 различни фирми не могат да ни намерят адреса, а сметките ни намират, както и техниците, как съм много ядосана и разочарована, как се чувствам като в сапунена опера, как не мога да чакам нов рутер „между 3 и 5 работни дни”, как това е просто абсурдно. Той говори с шефа си (най-накрая стигнахме до мениджър), говори и с куриерската фирма (за което му пожелах успех) и каза, че ще ме компенсират – няма да плащам за дните, през които не съм имала рутер и как ще изпратят нов рутер, който ще при мен „между 3 и 5 работни дни”. Аз му казах, че не мога да чакам пак толкова и зададох логичния въпрос каква е гаранцията, че този път ще ми намерят адреса (все едно живея в джунглата). Учтивият глас по телефона ми каза, че мениджърът лично ще следи процеса. Понеже нямаше какво друго да направя казах, че ще чакам. Пак. „Между 3 и 5 работни дни”. Разговорът продължи 33 минути и 30 секунди. Накрая се чудех дали да се смея или да плача.

The Grand Finale

Днес е 7 октомври и още нямаме рутер. За сметка на това имам отговор на оплакването ми в куриерската фирма… че не могат да ми помогнат, защото не съм дала пълна информация за пратката. Чудя се дали да им пиша по-подробно, защото е малко като след дъжд качулка. Сега насъбирам злоба да пиша, ама нещо не ми се отдава. Сигурно съм се счупила :)

(Rosskata : Ще ги счупим ние тях ... само да се появи червената кола на Royal Fail пред нас... не ми пука, че ще ни носят препикани и нахапани писма после, и без това 90% от хартиите в пощенската кутия са спам... We Are Not Amused! )


Коментари

Популярни публикации