Ко-Ку-КолТу-то... абе убразуванйето

Снощи гледах смешно предаване по телевизията, което ме накара да се замисля за "красотата" на някои изразни средства. Всъщност става дума за следния скеч:

Мъж влиза в антикварен магазин, където собственика и клиент седят на маса и обсъждат определен артикул. Мъжът започва да обикаля и да разглежда.

Собственик :
- Sir, if you're not buying anything ... fuck off.

Клиентът с наведена глава стига до изхода, където поглежда въпросително към собственика.

Собственик:
- Off you fuck! Go on!

По- късно в предаването.
Същия клиент обикаля пред витрината на магазинът. Собственикът поглежда през прозореца и обръща табелката на която пише: "open". От другата страна пише :"fuck off".

От друга страна този тъп скеч ме накара и да се замисля колко необразован съм всъщност и как ежедневно малка част от културата ми умира.

Аджеба като родния ми език е Български, защо ежедневно го осакатявам? Защо ми се струва по-естествено да кажа нещо на Английски, от колкото на Български? Защо още не мога да налучкам къде се слага пълен член и къде не...
Е, поне не пиша "Линдолс", "батерий" или "копувам", "пъпъше", "пепъши", "сутюени" и т.н.


Tempo : Calando

Защото съм инженер !!!
("енжинер", "инжинер" или както по-лукавите се измъкват :"инж." )

ПП:
- момиченце, кажи "рибка"
- сельодка

Коментари

Популярни публикации