За приятелите

Oт известно време, когато си говоря с приятелите в България, много от тях ми се струват много тъжни. Не че няма причини, напротив, има прекалено много. Като започнем с управляващите супер герои  и стигнем до "загрижените" съседи в Гърция, минавайки през цената на кашкавала, магистралите, недоразуменията и откровените глупости... но на всички им е писнало от кухненски революции, така че спирам до тук с жлъчката.

Знам че може би на мен ми е лесно да го кажа от майната си .... Просто ми се иска да подаря нещо мъничко на всички. А Интернет ми е под ръка, та ... 


Между другото Белгия си нямат правителство, но това не е всичко, те бият световния рекорд по държава без правителство ;)
Oooh, Google translate... you potty mouth you! Само уточнявам, че "на майната си " на Английски се превежда по друг начин :)  Това е само ако някой реши да ме флагне  за неподходящо поведение, защото аз тези неща не съм ги писал, писали са ги от Google Translate :) сериозно, не съм аз.

От известно време се заяждам с Google translate :)

I\m going slightly .... 


Ето малко храна за теория на конспирацията, проверете как изглежда тази статия преведена на Английски... Шокиращо е! Затова сложих тага Epic Fail

Коментари

  1. Благодаря :)

    Qna
    (P.S. така написано името има Латински нюанс...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации