Картофен пояс и ...аната банка

От известно време ми се върти в главата една тревожна мисъл, която не можех да формулирам. Накрая успях ...

Всъщност ние живеем в картофения пояс на Обединеното Кралство ...

Това обяснява много от идиотщините с които се сблъскваме. Например Дебитна карта се изважда в продължение на 2 седмици... всъщност 2 седмици чакахме за да получм отказ, в който любезно ни бяха написали, че не сме попълнили определени полета от формуляра за кандидатстване.

Така де, само че, има една чавка, която обезсмисля всички попълвания и цялото писмо. Излиза, че някой е отделил може би 20-30 минути от времето си, за да напише писмо, в което ни казва, че е погледнал формуляра ни, но понеже не му е съвпаднал с шаблона, не е могъл да си раздвижи 2-те мозъчни клетки и да види чавката, която обяснява, защо полетата в шаблона му са празни.

Това е след като 3-ма от шефовете ми се редиха на опашка във банката (образно казано, но имам писмено потвърждение от тримата) да потвърждават, че аз съм аз и работя за тях, след като отворихме сметка при тях и си стоварихме парите там, и след като им обяснихме, че сме напълно доволни от факта, че няма да ни дават лихва, стига да можем да си плащаме сметките през тяхната банка.

Fuckin' British Empire.... you can kiss my royal hairy butt!

Това е ...аната дебитна карта, която ни дели от свестния интернет, телевизия и телефон, защото без нея не можем да си плащаме сметките... #$%№#№#%@%$№%$#!!!!



$№$%@#%№%@№$%#$@№%&№&!!!!









$№%@&№$%№@%$№&!!!
#$%#$@%!

!@#$!@!!!

Коментари

  1. Много бях ядосан. Просто зверски ме беше яд на пат... служителката, която ни връщаше формуляра.

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации