Как се прескачат огради.

(thanks to Thomas Pluck )

От както съм на работа тук, имам една джаджа, която отваря портата пред "замъка". Джаджата има 2 копчета и нито едното от тях не работи. Не знам защо... Всички в офиса си имат такива бутончета и техните работят, но не и моето. Това води до някои "неудобства", като например:
- трябва да идвам на работа след 8.30 ( т.е. ако случайно дойда в 8.00 портата ше е затворена и няма да мога да влезна... като че ли някога ще съм на работа преди 8.30...)
- трябва да си тръгвам преди 18.00 (ако си тръгвам по-късно не бива да съм последен, за да има кой да ми отвори портата)
Така като ги гледам, неудобствата са по-скоро принудителни удобства, защото ме задължават да работя по не повече от 9,5 часа на ден. Да де, но понякога се налага да остана до по-късно. Тогава обикновено моля някой да ме пусне да си тръгна, но не и вчера.


Вчера реших да прескоча тъпата порта.
И без това ходя на фитнес сума ти време вече ... би трябвало да мога да я прескоча без проблеми.
Покатерих се върху портата и скочих от другата страна, без да се замисля за:
- асфалта от другата страна е наклонен т.е. от вътре прескачам 1.6 метра, но отвън е 1.8 метра(на око, там където кацнах)
- от другата страна има улица и по нея минават коли и хора... аз имам средно рецидивен вид (гола глава, почти камуфлажно яке, тежки обувки...)

Прескочих... приземих се на пети.. поподскачах малко после се затичах накуцвайки и псувайки леко... спрях да тичам и се прибрах леко накуцвайки вкъщи.  Обадих се на Мира по пътя да се наоплаквам как се пребих.

Когато се прибрах се замислих как всъщност е изглеждало всичко от страни ... от гледна точка на някой, който кара по улицата например...

Сигурно е било нещо такова:
- Карам си аз по Уайтуел и изведнъж из зад една порта изскача един дебел скинар с раница на гърба .Прескочи портата, после подскачаше разярено малко и търти да бяга към квартала... май викаше нещо..

Ето затова колегите ми казват че изглеждам заплашително ... сигурно и затова когато бях в армията в Израел ми викаха "Кръвожадния Българин" :) 
(Това и факта, че си отварях катинара на мешката с бордюр...но това е друга бира )

Коментари

Популярни публикации