Чудни Червени Чилийски Чушки

Знам, знам, мина повече време от колкото е културно след концерта и още не съм написал нищо. Имах  много работа, беше напрегнато и така нататък всякакви оправдания.

След като мина достатъчно време вече мога да кажа в ретроспекция - концерта беше як.



Принципно не съм много голям фен на RHCP (сори не ме освирквайте и не се карайте, просто Mr. Bungle ми подхожда повече) но концерта си го биваше.

Като начало се засилихме от центъра на Дъблин за към стадиона и попаднахме на километрична(буквално) опашка, която обаче се придвижи до стадиона изненадващо бързо. Изпуснахме само началото на Vaccines но и без това не ни пукаше за тях особено много. След тях забиха Noel Galagher and his High Flying Birds. Много подобно на Oasis... 


А след това, след това имаше Чили!

Сетлиста беше предвидим що-годе. Т.е. малко промоция на новия албум (Monarchy of roses, Can't stop, The adventures of твърде дълго за да го запомня), следваха песни от по-старите албуми (Californication, Danny California etc.) и край/бис със златни хитове (Suck my kiss, Give it away, Higher Ground). Ние не бяхме много близо до сцената и затова нямахме кой-знае какъв поглед върху маймундйулъците на Flea, но виждахме лицата на членовете на бандата на големите екрани. Anthony с тази прическа и мустаци ... много ми е смешен, но явно мустаците са модерни.

Ето сега и малко снимки

The Vaccines
 Ето това момче в средата на снимката, долу знаеше ВСИЧКИ ПЕСНИ! Дойде си сам и си припяваше на всички песни! Истински фен :)

Noel Galagher

WOOT Red-Hot!!!

Monarchy of Roses

Вероятно Can't Stop

Higher Ground

Give it away!


Е, не се вижда съвсем хубаво, но концерта беше Як!

А сега, за да съм социално коректен - Ето го картофа за дългата статия:

Коментари

Популярни публикации