Revenge is sweet!

Наскоро докато се опитвах да паркирам на едно от така ценните места в центъра на София, една нахална кака ми го открадна. Аз изчаквах човека да си излезне, бях дал мигачи и всичко, но докато той се измъкваше каката се нахака със злоба. Питах я какво си мисли, тя вдигна рамене и така...
Аз си намерих друго място, но въпроса е в това, че трябва да има някаква дисциплина. Не може да си вечно нахален и да не се съобразяваш с околните. По този повод мисля вече сериозно да си направя лепенки с надпис "FAIL" или "YOU FAIL" (или нещо в този дух) и да ги лепя по колите, които паркират по тротоарите и запречват пътя, по тези които запушват улици и разни такива неща. И не само по колите. Има пре-много неща които са откровен "FAIL". Може би си заслужава да бъдат маркирани.


Коментари

  1. Вече някой те е изпреварил с лепенките... :) Видях една на която пишеше нещо от рода на "паркираш като селяндур". Май се продават някъде.

    ОтговорИзтриване
  2. Да, и аз го видях това. На лепенката пише : "Паркирал си като идиот". Но все пак лепенка с "FAIL" мисля че си струва :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации