Гадни Копилета

Вчера (неделя) прекарахме чудесна вечер на кино J

Аз, Роската, Борката и Брани (с много кавалери) решихме, че вече е време да гледаме новия филм на Тарантино, за който само слушаме през последните няколко седмици – Inglourious Basterds.

Бях разпитала малко оттук-там за какво става дума, но освен, че участва Брад Пит и че е за Втората световна война друго почти не знаех. Е, да, брат ми каза, че в един момент приличало малко на сериала „Ало, ало” – френско кафене, немци, барман, хубава сервитьорка, „полицай”…

Да, ама не…

Аз не намерих прилика с „Ало, ало”, може би освен в акцента J Но за сметка на това се забавлявах на филма така, както не се бях забавлявала на кино от дълго време! Най-забавната част бе, че за разлика от останалите филми наистина нямах представа какво ще се случи след минута – филмът е непредсказуем!

И тук ще добавя, че въпреки че филмът е доста натуралистичен на моменти и доста тъжен, се смях от все сърце. А в сюблимния момент сърцето ми щеше да изскочи, бях почти се изправила на седалката от напрежение – просто не знаех дали планът на главните герои ще успее J

И преди да ме обвините, че рекламирам филма мога да кажа в своя защита, че просто няма как да по друг начин да рекламирам доброто прекарване J И че никой няма представа защо всъщност заглавието му е написано с грешки.

So… enjoy!

Коментари

Популярни публикации