Чалга,Чалга, Чалга!!!



И все пак те дойдоха! Faith no more забиха могъщо на плажа в Бургас (извинете "Бъъъгас").

И аз бях там, и аз пих бира, и по брадата ми тече!
Направи ми впечатление, че сетлиста включваше няколко парчета свръх това, което имам на МР3-ката. Демек много се изкефих. Имаше и пого, но културно(поне покрай Яна). Тройката хипари пред нас, които откровено бяха "употребили" се прецакаха много мощно, защото, до колкото успях да преценя стояха като заковани на едно място. Мисля че доста пропуснаха.
Естествено имаше и доста пияни елементи, налитащи на пого, но бяха елегантно изтикани към тяхното си ъгълче(това при нас).

Пък Яна (да я натопя) се е добрала до перце на Джон Хъдзън!!! And all i got was this lowsy sticker (на радио Нова и радио 1 Рок)... нищо де Мира ми награби перца на входа, така че си имам запас за следващите 20-ина години :)

Групата откровено се забавляваше. Пускаха доста лафове, а накрая се "избъзикаха" и с чалгата.

На кратко, концерта управлява/рулира/изкърти и т.н. и т.н.

Коментари

  1. Абе тия перца, дето ги раздаваха на входа, за нищо не стават ...
    (liort)

    ОтговорИзтриване
  2. що ? аз мойте ги изпонаподарих :)Иначе стават... за разглобяване на електронни джаджи, разни пластмасови кутии и т.н. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации