Нервозни шофьори


Картинката е от тук

Вчера, докато се прибирах от работа, ми се случи нещо невероятно! Набибипка ме чичко в BMW.

Ако бях пешеходец сигурно щях да закова на място или да избягам панически, но аз съм щофьор (като ято). 

И така, чакам аз на пешеходната пътека на кръговото при Руски паметник да си минат хората от едната страна до другата. От лявата ми страна има маршрутка, отдясно автобус, а зад мен чичак с баварец. Не го видях точно кога застана зад мен, но мисля, че още не беше спрял, когато започна да бибитка.

ОК. Първия път мислех че не е видял пешеходците и само се завъртях да го погледна... Той с жестове ми показа какво мисли за роднините ми... Обърнах се без да му отдавам голямо значение. Бибиткането продължи. Погледнах какво прави чичкото, този път в огледалото. Все още ръкомахаше и обясняваше за роднините. 

Ето какво правя в такива моменти - пускам аварийките и чакам да минат ВСИЧКИ. 

След като автобусът и маршрутката потеглиха, тръгнах и аз. Чичкото даде мръсна газ и със страшна сила се наби в задръстването по Борис.

Аз си продължих безгрижно по Скобелев... 

Аааа! удоволствието от добре свършената работа... 




Коментари

  1. не каза ли поне едно "МУУХАаахахахах" с басов глас като го видя, как се задръства?!

    ОтговорИзтриване
  2. Първоначално само си го помислих, после като го разказвах се изхилих :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации