Как армията ме счупи

За повечето ми познати ... ъъъ... всъщност всички, които четат блога, знаят че съм служил на две места... та ето сега след толкова години открих къде ме е счупила армията най-много.

Нали си падам малко инженер и сглобявам разни неща когато ме удари творчеството, та преди време бях сглобил един честотен генератор с честотомер на база на CPLD и VCO, кото с любов нарекох изненадващият таймер... Ако човек не знае какво е, нещото има доста ... двусмислен вид.

Наскоро пък се захванах да правя джиджавка, която да полива думатиту на балкона ... ами ето снимка...
Smart sensor innards

Ако човек не знае какво е, джаджата има доста ... двусмислен вид.
Всъщност просто мери осветеност и влага(за сега, по-натам ще сложа температура и вятър също, на пук на синоптиците)

Но ако не знае човек какво е, доста лесно може да го сбърка.

Та искам да кажа, че в армията започнах като сапьор*, после бях "кашик"** после "механик"*** но в крайна сметка всичките ми дизайни някак си клонят към първата ми армейска професия...

Damn you ARMY!!!

for Google translate's sake
*-yes and no ... minesweeper maybe?
**-this translates as Grunt in army speak
***- again not exactly but close enough

Добре, че поне до някъде си запазих музикалния слух и не свиря маршове на китарата

Поста сдадох!


Коментари

Популярни публикации