Time



Понякога човек се замисля за нещата, които прави. Нещата, които е направил и ще останат след него ... колко много години са минали и къде са се загубили (или не) детските мечти. Какви ги мислехме, какви станаха така да се каже. Е, все по-близо до 34-тата годишнина, очертава се, че ще бия Христос по живеене :) Ха!

Какво толкова е постигнал пък той, дето аз не съм ... Какво знаем за него ...



Ами ... имал е брада... и аз имам.. когато не я обръсна по погрешка ..

Имал е дълга коса .. ами ... тук ще си замълча... но пък аз имах ВИСОКА коса по едно време, така че ... хммм, по-добре да си замълча май ...

Проповядвал е любов и мир. Е, аз не ги проповядвам, но определено съм за!

И така нататък и така нататък... по-важното е, че е имал последователи.

И аз имам! 15 прекрасни(регистрирани) последователи, които четат какви ги върша  :)



А останалите дето четете и не сте се регистрирали? Мммм? Какво чакате? Месията?


ПП Ако някой прочете това и се почувства религиозно поруган, това си е негов проблем. Аз не си набутвам ортодоксалния агностицизъм в лицето Ви, нали? Нали?

.60D .15. D34D .4ND N0.1 C4R3 5...




Haaa-Haaa 

Коментари

Популярни публикации