Каква кал имаше едно време ...

Както си работех безгрижно днес, върху главата ми се стовари, като цял тон тухли "Like a suicide" на Soundgarden


Ееех каква кал имаше едно време  ....

Този тип се справя прекрасно с кавъра.

Важното е, че за пореден път се убеждавам, че се превръщаме в родителите си. 
Когато бях малък си спомням как баща ми ми казваше, че едно време музиката е била по-хубава и че сега музиката не е толкова добра... Ами прав е. Едно време музиката беше по-хубава, сега е пълен боклук, и калта беше кал, а не като сега ... то това кал ли е? 

ПП: Понеже заглавието на песента е много ... депресивно, да обясня - става дума за гарга/сврака, която се блъснала в прозореца на Крис Корнелл. 
Има го в Уикипедия. 

[активиране режим "дърт циник"]
ППП: няма такъв текст просто... "she lived like a murder but she died just like suicide"... това сравнено с "nigga nigga nigga nigga nigga nigga nigga"
Първото е плод на един текстописец и музикант, второто е продукт на цял екип "музиканти"
[деактивиране режим "дърт циник"]

Оф, олекна ми 

Коментари

Популярни публикации