Пожар...

Снощи горя един от апартаментите във входа. 

Ето и историята както си я спомням.

Към 2.30 сутринта телефона ми иззвъня. Аз реших че е време за ставане и се протегнах да го вдигна. Осъзнах че звъни с мелодията за входящ разговор и  се нервирах, защото осъзнах какво става - някой идиот пак е сбъркал номера и ми звъни по нощите. Погледнах дисплея :"Anonimous call" и докато се усетя бях вдигнал. 

-Алоуу! - леко завалено и като че ли с някакъв странен акцент
-Ало! 
-Алооу!

Затворих, като се сетих за онази схема, по която ти звънят, от непознат номер и затварят, а като набереш, се оказва че номерът е на импулсен телефон и се вътриш много. 

Имайте предвид, че това се случва в 2.30, така че не съм особено адекватен. Действието отне около 30 секунди общо. Горе-долу по това време осъзнах, че мирише на изгоряло. Мира скочи, и аз се паникиосах. Реших че:
1. Нещо гори вкъщи
2. Някои идиот е запалил кофите за боклук
3. Нещо се е запалило 
4. Трябва да се разкараме от тук 

Докато аз обикалях за панталон и тениска, Мира вече беше излязла на стълбите и видя, че има пушек, но нито идва от долния, нито от горния етаж. Вече облечени тръгнахме надолу по стълбите. На първия етаж видяхне, че вратата на единия апартамент е леко открехната и от там излиза пушек. Аз леко бутнах вратата. Пушекът се засили. Дръпнах обратно вратата. Мира се обади на 112. Това си е отделна тема сама по себе си. След като обяснихме какво става, излязохме навън да чакаме пожарната. Междувременно един от съседите слезе и започна да се обажда на 166 и 160. Доста по-практично от 112. След около 2 минути видяхме в края на улицата две пожарни коли и една патрулка. В този момент от 112 се обадиха да питат "Къде беше това дето гори?". ( ... Е може ли такова нещо. Нали първото, което казваш по телефона е "на адрес еди-кой-си гори..." ). Какато и да е Пожарникарите влезнаха и угасиха каквото беше горяло. Междувременно със съседа давахме сведения при патрулката. След като полицаите си тръгнаха пристигна експерт от пожарната и се установи, че :
1. Вратата на апартамента е разбита
2. Палежът е умишлен

Е сега кажете ми какъв е този изверг, който ще запали апартамент в блок. Ами нали там живеят и ДРУГИ хора. Айде иска да си отмъщава или де да го знам какво. Ами иди и набий там който трябва. Викни съдия изпълнител ако ти е длъжник, ама да осъдиш още около 30 човека (само нашия вход) на такава смърт... Трябва да си първосигнален червей. 

Е няма да се оправим. Хайде стреса на страна... после ми разправяйте, че в Германия било лошо, или "стойте тук в България, бъдете патриоти". Що не си навиете патриотизма и не си го ... 

На мен ми писна. 

Коментари

Публикуване на коментар

Популярни публикации